Braveheart

Braveheart är min första häst. Och det finns verkligen ingenting som kan beskriva min kärlek till honom. Han betyder allt för mig.
Braveheart har följt med mig sedan den 3:e maj. Vi har gjort allt tillsammans, och han kommer alltid finnas där.
 
Namn: Braveheart
Smeknamn: Braven
Född: 3 maj 1999 (14 år)
Kön: Valack
Ras: Jorvikiskt varmblod
Köpt: "Köptes" 3 maj 2013
Personlighet: Braven är en väldigt lugn och lyhörd gubbe. Han gör allt jag ber honom och finns alltid där om det är något. Han kan såklart vara lite busig i hagen och under ridturer, men han skulle aldrig göra någon illa.
Han älskar fart och att hoppa, så han är en utmärkt tävlingshäst - som dock snart ska gå i pension och låta den yngre generationen ta över.
Tränas/tävlas i: Galopp och fälttävlan
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback